Doprava a platba

Doprava zboží
Platba zboží

Doprava zboží

V rámci České republiky posíláme zboží jako "obchodní balík" přes společnost MESSENGER. Na Slovensko odesíláme zásilky prostřednictvím společnosti TOPTRANS.

Doručení bývá obvykle do druhého dne ode dne odeslání, výjimky tvoří překážky na straně přepravce, např. dopravní nehoda, nepříznivé počasí nebo přetížení v exponovaných obdobích, jako je období před Vánocemi či slevové dny Black Friday. Doručení na místo určení v rámci Slovenska bývá obvykle do 2-3 dnů ode dne odeslání se stejnými výjimkami, jako v rámci České republiky.

 

Platba za zboží

Akceptujeme těchto pět způsobů platby za zboží:

  • Kartou online - úhrada proběhne online přes zabezpečeou platební bránu společnosti ComGate.
  • Převodem na účet - úhradou zálohové faktury na celkovou částku hodnoty zboží bankovním převodem na uvedený účet, kdy zboží odesíláme po připsání konečné částky na náš účet a je vystavena konečná faktura, která je zaslána zákazníkovi emailem nebo přiložena ke zboží. Objednávky, které nebudou do 14 dnů uhrazené, budou automaticky stornovány. Poté je nutné učinit novou objednávku.
  • Hotově při vyzvednutí - úhrada proběhne hotově na jednom z našich odběrných míst, platební kartou pak lze platit pouze na odběrném místě v Zaječí.
  • Platba na dobírku - pouze v rámci České republiky přes společnost MESSENGER.
  • Na fakturu - velkoobchodní a smluvní partneři mají možnost platit na fakturu s dobou splatnosti 14 dní.​

 

Obsah košíku
Celkem:
Zobrazit košík
Vrátit se k nakupování